Parsun F2.6 BMS — це маленький човновий мотор, який користується шаленою популярністю, підійде практично на будь-яку невелику човен. При відмінних характеристиках він зберігає дуже низьку ціну. Модель є копією японського двигуна Yamaha F2.5AMH (69M3), який ви не зможете знайти на ринку України і який стоїть на порядок дорожче. Двигун Parsun F2.6 BMS звичайно ж не використовує всі ті технології, що і Ямаха. Але адже його місія полягає в тому, щоб стати гідною копією за доступні гроші. Він відмінно справляється з цим. Parsun F2.6 BMS— це найменший чотиритактний мотор у виробника. При цьому важить він усього 17 кг, а це порівняно мало для 4т моделі. Такий робочий цикл також дозволяє мотору залишатися понад економним. Витрата палива становить менше 1 літра на годину. Управління ПЛМ Parsun F2,6BMS проводиться за допомогою румпеля. Запуск теж ручний. Зазвичай у таких маленьких двигунів немає нейтральній передачі, але тільки не в цій моделі. Нейтральна передача додає зручності експлуатації, особливо при троллинговой ловлі, т. к. появляется возможность без схода с дорожки прогазовать двигатель (прожечь нагар на свече после малого хода) и продолжить движение. Тем не менее, задняя передача еще не появилась. Для движения назад нужно развернуть мотор на 180o, перебросить румпель на другую сторону и вперед. То есть назад! Система зажигания TCI хоть и затрудняет запуск мотора, если сравнивать ее с CDI, но все же обеспечивает уверенный старт и позволяет поддерживать обороты холостого хода (1550-1650 об/мин). Если вы все же поклонник CDI, то вы можете купить этот же мотор, но с электронной системой зажигания — F2.6A BMS. У Парсуни Ф2.6 БМС під капотом є вбудований паливний бак на 1.2 літра. Туди ви сміливо можете заливати і 95, 92 бензин. Встановити його ви зможете на човен з транцем висотою 381 мм, так у мотора короткий дейдвуд, про що говорить буква «S» в назві. Якщо вам потрібна ця модель з довгою ногою — така теж є і називається F2,6BML. На передній частині капоту є ручка для перенесення. А ще Парсуни Ф 2,6 оснащений системою аварійної зупинки, яка реалізована у вигляді чеки безпеки. Перед вами маленький, легкий, легкий, надійний та економний двигун.